cinta itu indah

cinta Itu inDah. IndAh Ke? BeRCinTa La BArU Ko Tau!

Wednesday, September 20, 2006

bukan diriku

lagu nih adalah lagu samson. aku ada beli kaset cetak rompak kumpulan nih masa kat sarawak. beli kat border sarawak-indonesia. apekenama ntah lupa lak-serikin kot. kat situ org gila beli tikar n kraftangan. tapi aku rasa harga tikar dia sama jek ngan kat waterfront kuching. tapi beli gak la satu utk mak aku. eh nak citer pasal tikar ke lagu...

kaset yang aku beli tu tak dengar pun selepas sekali aku preview dan lagu dia lembik banget! tetiba top plak kat radio era. heh heh. aku pun download versi yang lebih terang sket sore dia dari versi kaset cetak rompak yang tak best. rupa-rupanya boleh tahan la lagu dia.

member aku syah dah uploadkan video klip lagu dia yang paling top- Kenangan Terindah. aku plak tak pandai nak upload macam syah... so aku boh lirik jek la dulu. nanti aku blajar ek...

cinta itu indah!!!

Bukan diriku

setelah ku pahami aku bukan yang terbaik
yang ada di hatimu
tak dapat kusangsikan
ternyata dirinyalah yang mengerti kamu
bukanlah diriku...

kini maafkanlah aku
bilaku menjadi bisu kepada dirimu
bukan santunku terbungkam
hanya hatiku terbatas
'tuk mengerti kamu
maafkanlah aku...

oooooo walau
ku masih mencintaimu
kuharus meninggalkanmu
ku harus melupakanmu
meski hatiku menyayangimu
nurani membutuhkanmu
ku harus merelakanmu

dan hanyalah dirimu
yang mampu memahamiku
yang dapat mengerti aku ternyata dirinyalah
yang sanggup menyanjungmu
yang ramah menyentuhmu
bukanlah diriku...

ooo walau
ku masih mencintaimu
kuharus meninggalkanmu
ku harus melupakanmu
meski hatiku menyayangimu
nurani membutuhkanmu
ku harus merelakanmu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home